Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REMONT INSTALACJI PRZECIWPOŻAROWEJ

ZPSW.0341.1.15                                                                                                      Głogów, dnia 01.07.2015r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

Nazwa zadania:

Instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych, remont instalacji hydrantowej w budynku internatu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie w zakresie instalacji oddymiania klatek schodowych oraz pozostałych robót budowlanych i elektrycznych.

 

 

  1. 1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

wykonanie instalacji elektrycznej do montażu instalacji oddymiającej, montaż systemu oddymiania z montażem klap poprzez wymianę stolarki okiennej na klatkach schodowych, montaż drzwi dymoszczelnych, centrala oddymiania, przyciski, oddymiania, sygnalizator wiatr-deszcz, siłowniki okienne i drzwiowe. Remont instalacji hydrantowej

 

Kody CPV:         

45312100-8 Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

 

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

 

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde. Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty ogólnobudowlane w tym elektryczne.

 

 

     2.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:

     osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013,   poz. 1409 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

 

 

  1. 3.    W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

 

- wykaz osób - załącznik nr 5 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 6.

 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

 

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3 i 4

-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10,

 

 

  1. 4.    Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy

Zakończenie: 28.08.2015 r.

 

  1. 5.    Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak,  telefon  (076) 831 39 90.
  2. 6.    Oferty należy składać do dnia  9 lipca 2015r. do godziny 10:00, w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)
  3. 7.    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

 

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

„Instalacja przeciwpożarowych systemów alarmowych, remont instalacji hydrantowej w budynku internatu w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie w zakresie instalacji oddymiania klatek schodowych oraz pozostałych robót budowlanych i elektrycznych.”

 

Nie otwierać przed dniem: 9  lipca  2015r. godz. 10:00”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

  1. 8.    Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 100% = 100 pkt.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

 

CN

----- x 100

CO

 

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

 

UWAGA:

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

  1. 9.    Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono jako kwotę ryczałtową.
  2. 10.    W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres zpsw.glogow@wp.pl. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania na własnej stronie internetowej w zakładce: przetargi 
    1. 11.    Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
    2. 12.    Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających z zapytania.
    3. 13.    Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto.
    4. 14.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    5. 15.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-        formularz oferty

-        aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-        wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-        kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną (dla celów poglądowych),

-        oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC i okres ubezpieczenia.

 

 

 

 

 

 

 .....................................................

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3,4

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 5,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 6,

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  wraz z rysunkami – załączniki  od nr 8 do nr 17 ,

Załączniki

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 01.07.2015
Dokument wytworzony przez: Dyrekcja
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lipca 2015 12:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 1439
01 lipca 2015 13:07 (Marta Greber) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2015 13:04 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [17_s02.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
01 lipca 2015 13:03 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [16_e05.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)