Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REMONT INSTALACJI HYDRANTOWEJ, POKOI, KORYTARZY I SCHODÓW

ZPSW.0341.2.15                                                                                                      Głogów, dnia 17.07.2015r.

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

Nazwa zadania:

Remont instalacji hydrantowej, 16 pokoi w Bursie Międzyszkolnej, korytarzy II i III piętro - w budynku B oraz remont zewnętrznych schodów między budynkami A i B w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie.

 

 

  1. 1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

 

Wykonanie wewnętrznej instalacji hydrantowej z wymianą skrzynek hydrantowych, remont 16 pokoi na I piętrze i korytarzy na II i III piętrze – wyrównanie sufitów i ścian wraz z malowaniem w budynku B ZPSW w Głogowie przy ul. Sportowej 1. Remont schodów zewnętrznych – demontaż istniejących schodów, przygotowanie podłoża ze zbrojeniem i montaż schodów z cegieł klinkierowych, wykonanie balustrady wzdłuż skarpy.

 

Kody CPV:

45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45223110-0 Instalowanie konstrukcji metalowych

45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne

     45332200-5 Roboty instalacyjne hydrauliczne

45450000-6 Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

 

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

 

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każde. Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty ogólnobudowlane.

 

 

     2.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:

     osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013,   poz. 1409 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

 

 

  1. 3.    W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

 

- wykaz osób - załącznik nr 6 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 7.

 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

 

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3,4 i 5

-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 10,

 

UWAGA !

  1. 1.      Załącznik nr 3 – „przedmiar Internat hydranty” w ramach wykonywanych prac należy uwzględnić pomiar wydajności ciśnienia sieci hydrantowej.
  2. 2.      Załącznik nr 4 -  „przedmiar Remont pokoi i korytarzy” punkt 1 Roboty budowlane obejmują 27 pokoi z czego do wykonania jest 16 pokoi – I piętro.
  3. 3.      Do oferty proszę dołączyć podpisany wzór umowy.

 

  1. 4.    Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy

Zakończenie: 28.08.2015 r.

 

  1. 5.    Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak,  telefon  (076) 831 39 90.
  2. 6.    Pytania dotyczące zamówienia należy składać do dnia 21 lipca 2015r.
  3. 7.    Oferty należy składać do dnia 23 lipca 2015r. do godziny 10:00, w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)
  4. 8.    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

 

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

„Remont instalacji hydrantowej, 16 pokoi w Bursie Międzyszkolnej, korytarzy II i III piętro - w budynku B oraz remont zewnętrznych schodów między budynkami A i B w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie.

 

Nie otwierać przed dniem: 23  lipca  2015r. godz. 10:00”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

  1. 9.    Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 100% = 100 pkt.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

 

CN

----- x 100

CO

 

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

 

UWAGA:

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

  1. 10.              Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono jako kwotę ryczałtową.
  2. 11.    W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres zpsw.glogow@wp.pl. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania na własnej stronie internetowej w zakładce: przetargi 
    1. 12.  Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
    2. 13.    Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających z zapytania.
    3. 14.    Przed podpisaniem umowy wybrany wykonawca winien wnieść zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto.
    4. 15.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    5. 16.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-        formularz oferty

-        aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-        wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-        kosztorys ofertowy wykonany metodą uproszczoną (dla celów poglądowych),

-        oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC i okres ubezpieczenia.

 

 

 

 

 

 

 .....................................................

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3,4, 5

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 6,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 7,

Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót  wraz z rysunkami – załączniki  od nr 8 do nr 14 ,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 lipca 2015 13:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 3638
17 lipca 2015 13:57 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [14_s03.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lipca 2015 13:57 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [13_s04.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
17 lipca 2015 13:57 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [12_s01.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)