Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA REMONT SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH

ZPSW.0341.3.15                                                                                                      Głogów, dnia 13.10.2015r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

Nazwa zadania:

Remont zewnętrznych schodów między budynkami w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie

 

  1. 1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

          Roboty rozbiórkowe schodów wraz z demontażem obrzeży betonowych, wywiezienie gruzu, wykonanie ręcznych wykopów fundamentowych, wykonanie zbrojenia elementów konstrukcji, położenie izolacji przeciwwilgociowych, wykonanie podbudowy pod nawierzchnię schodów, położenie nawierzchni z klinkieru i wykonanie obrzeży betonowych.

 

Kody CPV:         

45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262500-6 Roboty murarskie i murowe

45233253 -7 Roboty w zakresie dróg dla pieszych

 

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

 

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde. Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty konstrukcyjno-budowlane.

 

 

     2.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:

     osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej,niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2013,   poz. 1409 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

 

 

  1. 3.    W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

 

- wykaz osób - załącznik nr 5 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 6.

 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

 

 

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3 i 4

-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 5,

Uwaga! W kosztorysie proszę nie uwzględniać kosztów demontażu i montażu balustrad ( w obmiarze poz.4, 10. 15 i 16).

 

 

  1. 4.    Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy

Zakończenie: do ustalenia z Wykonawcą

 

  1. 5.    Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak,  telefon  (076) 831 39 90.
  2. 6.    Oferty należy składać do dnia  19 października 2015r. do godziny 10:00, Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)
  3. 7.    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

 

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

„Remont zewnętrznych schodów między budynkami w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie”

 

Nie otwierać przed dniem: 19 października  2015r. godz. 10:00”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

  1. 8.    Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 100% = 100 pkt.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

 

CN

----- x 100

CO

 

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

 

UWAGA:

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

  1. 9.    Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono jako kwotę ryczałtową.
  2. 10.    W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres zpsw.glogow@wp.pl. Zamawiający udzieli odpowiedzi na pytania na własnej stronie internetowej w zakładce: przetargi. 
    1. 11.    Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych.
    2. 12.    Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających z zapytania.
    3. 13.    Zamawiający zastrzega potrącenie wybranemu wykonawcy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto po wykonaniu zadania i wystawieniu faktury.
    4. 14.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
    5. 15.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-        formularz oferty

-        aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-        wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-        kosztorys ofertowy pełny,

-        oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC i okres ubezpieczenia.

 

 

 

                                                                              DYREKTOR

 

ZPSW W GŁOGOWIE 

 .....................................................

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3,

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 5,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 6,

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  – załącznik nr 4,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 13 października 2015 10:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 908
13 października 2015 10:24 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
13 października 2015 10:23 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [wykaz_robot__zalacznik_nr__6.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
13 października 2015 10:23 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [wykaz_osod_zalacznik_nr_5.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)