Przetargi

Zaproszenie do składania ofert wymianę wykładzin podłogowych oraz wykonanie pochylni

ZPSW.DG.341.1.17                                                                                                 Głogów, dnia 31.01.2017r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

Nazwa zadania:

 

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w ciągach komunikacyjnych w budynku A i B  oraz wykonanie pochylni w budynku B  w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy              ul. Sportowej 1 , w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

 

  1. 1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

Posadzki:

Skucie nierówności betonu na posadzkach do 30% całości, uzupełnienie warstwami wyrównującymi                   i wygładzającymi zaprawą samopoziomującą, gruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym, układanie posadzki wykładziną typu tarket,  zgrzewania łączeń

Kod CPV:        45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg.

 

Pochylnia:

Zamurowanie otworu w ścianie w miejscu wykonania pochylni wraz z wykonaniem tynków i gładzi, malowanie ścian farbą emulsyjną .

Wykonanie pochylni z betonu B20 wraz z krawężnikiem zbrojonym wylewanym wspornikowo  oraz stopień boczny. Mocowanie pochwytu ze stali nierdzewnej na wspornikach. Osadzenie wsporników  lub haków zawiasowych w ścianach z cegieł – kotwy HILTI. Wyłożenie pochylni gresem kamionkowym antypoślizgowym. Do wglądu projekt techniczny.

   Kody CPV:       45433000-7 Roboty remontowane i renowacyjne

                              45223500-1 Konstrukcje z betonu zbrojonego

                              45262500-6 Roboty murarskie i murowe

                              45223110-2 Instalowanie konstrukcji metalowych

      

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

 

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 50 000,00 zł brutto każde. Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty konstrukcyjno-budowlane.

 

 

     2.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:

     osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016,   poz. 290 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

 

 

  1. 3.    W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

 

- wykaz osób - załącznik nr 6 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 7.

 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

 

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3 i 4

-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 5,

 

 

  1. 4.    Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 10.02.2017r.

Zakończenie: 24.02.2017r.

 

  1. 5.    Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak,  telefon  (076) 831 39 90.
  2. 6.    Oferty należy składać do dnia  09 lutego 2017r. do godziny 12:00, w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)
  3. 7.    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

 

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w ciągach komunikacyjnych w budynku A i B  oraz wykonanie pochylni w budynku B  w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy              ul. Sportowej 1 , w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

 

Nie otwierać przed dniem: „09 lutego 2017r. godz. 12:00”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres: zpsw.glogow@wp.pl

 

  1. 8.    Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 100% = 100 pkt.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

 

CN

----- x 100

CO

 

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

 

UWAGA:                                                                                                        

 Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

  1. 9.      Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono jako kwotę ryczałtową.
  2. 10.    W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres zpsw.glogow@wp.pl.lub telefonicznie  z osobą do kontaktu, jak wyżej.                           
    1. 11.  Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164, z późn. zm.).
      1. 12.    Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających z zapytania.
      2. 13.    Zamawiający zastrzega potrącenie wybranemu wykonawcy zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8% ceny ofertowej brutto po wykonaniu zadania i wystawieniu faktury.
      3. 14.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
      4. 15.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-        formularz oferty

-        aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-        wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-        kosztorys ofertowy szczegółowy,

-        oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC w kwocie nie mniejszej niż:   50 000,- zł

            wraz z kopią potwierdzającą zapłatę składki ,z okresem ubezpieczenia obejmującym okres realizacji

            umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 .....................................................

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3,4

Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót  – załącznik nr 5,aib

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 6,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 7,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 lutego 2017 14:54
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 824
01 lutego 2017 17:45 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
01 lutego 2017 17:44 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr__7_wykaz_robot.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
01 lutego 2017 17:44 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_6_wykaz_osob.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)