Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA WYMIANĘ WYKŁADZIN PODŁOGOWYCH

ZPSW.DG.341.6.17                                                                                                 Głogów, dnia 19.12.2017r.

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

Nazwa zadania:

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w  5-ciu pomieszczeniach w budynku A oraz na stołówce szkolnej w budynku B w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy                                       ul. Sportowej 1 , w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

  1. 1.    Przedmiot zamówienia obejmuje:

Posadzki:

Zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, skucie podłoża betonowego w całości, uzupełnienie warstwami wyrównującymi i wygładzającymi zaprawą samopoziomującą o grubości 20 mm na ostro. Położenie folii polietylenowych jako izolacje oraz wykonanie izolacji cieplnych poziomych z płyt styropianowych gub.                   3 cm, położenie warstw wyrównawczych z zaprawy cementowej zmiana grub. o 10 mm, pogrubienie                      o 3 cm, gruntowanie podłoży poziomych preparatem wzmacniającym gruntującym, warstwy wyrównujące z zaprawy samopoziomującej grub. 5 mm o pow. 8 m2 w pomieszczeniu. Położenie wykładziny z tworzyw sztucznych typu Tarket lub wykładzina obiektowa o grubości 2 mm na całej powierzchni, z uwzględnieniem cokołu na wysokości 10 cm, wykonanie zgrzewania łączeń wykładziny. Mycie i pastowanie posadzek.

Kod CPV:        45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg.

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każde.                    Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty konstrukcyjno-budowlane.

2.2 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, a w szczególności:

osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2017,   poz. 1332 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

2.3. Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia osobiście pomiarów powierzchni posadzek i rodzaju podłoża przed złożeniem oferty.

2.4. Warunek: wymianę wykładziny na stołówce szkolnej należy wykonać w okresie od 05. – 26 stycznia 2018r. z uwagi na okres ferii zimowych w województwie dolnośląskim.

3.    W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

- wykaz osób - załącznik nr 6 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 7.

- Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

- Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3 i 4

4.    Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: 05.01.2018r.

Zakończenie: 18.05.2018r.

5.    Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak i Sylwester Zakaszewski,               

        telefon (076)  831 39 90.

6.    Oferty należy składać do dnia  03.01.2017r. do godziny 10:00, Zespole Placówek Szkolno-

        Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)

7.    Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w  5-ciu pomieszczeniach w budynku A oraz na stołówce szkolnej w budynku B w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1 , w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

Nie otwierać przed dniem: „03.01. 2017r. godz. 10:30”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres: zpsw.glogow@wp.pl

8.    Kryterium oceny ofert – Cena 100%

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 100% = 100 pkt.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

CN

----- x 100

CO

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

UWAGA:                                                                                                        

 Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

9.      Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono według kosztorysu powykonawczego.

10.    W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres zpsw.glogow@wp.pl.lub telefonicznie  z osobą do kontaktu, jak wyżej.                           

11  Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579, z późn. zm.).

12.    Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających                                     z zapytania.

13.    Wykonawca na okres gwarancji i rękojmi wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy             w  wysokości 8% wartości  brutto przedmiotu umowy przed podpisaniem umowy. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formach określonych w art. 148 ust.1 pkt 2-5 lub ust.2 pzp, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed zawarciem umowy – dwa dokumenty – oddzielnie na okres realizacji i oddzielnie na okres rękojmi za wady.

14.    Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

15.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-        formularz oferty

-        aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-        wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-        wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-        kosztorys ofertowy szczegółowy,

-       oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC w kwocie nie mniejszej niż:   80 000,- zł

         wraz z kopią potwierdzającą zapłatę składki ,z okresem ubezpieczenia obejmującym okres realizacji umowy.

 

 

 

 .....................................................

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3,4

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 5,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 6,

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 19 grudnia 2017 13:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 681
19 grudnia 2017 13:41 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
19 grudnia 2017 13:41 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr__6wykaz_robot.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
19 grudnia 2017 13:41 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [zalacznik_nr_5_wykaz_osob.docx] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)