Przetargi

Zaproszenie do składania ofert WYMIANA POSADZEK

ZPSW.DG.341.3.19                                                                               Głogów, dnia 03.10.2019r.

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel/fax (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

Nazwa zadania:

 

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w pomieszczeniach dydaktycznych w budynku A  i  B w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy  ul. Sportowej 1 , w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

 

  1. 1.   Przedmiot zamówienia obejmuje:

Posadzki:

Skucie nierówności betonu na posadzkach do 30% całości, uzupełnienie warstwami wyrównującymi                   i wygładzającymi zaprawą samopoziomującą, gruntowanie podłoża preparatem wzmacniającym, układanie posadzki wykładziną typu tarket,  zgrzewania łączeń.

Kod CPV:        45432100-5 Kładzenie i wykładanie podłóg.

Budynek B jest budynkiem zbiorowego zamieszkania.

Przewidywana stawka podatku Vat na roboty budowlane, usługi, dostawy  – 8% - dotyczy budynków mieszkalnych i zbiorowego zamieszkania ( art.41, ust. 12 ustawy o VAT).

 

2. Warunki wymagane od Wykonawcy:

 

2.1 Wykonawca musi wykazać, że w okresie  ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,           a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  minimum 2 zamówienia  polegające na wykonaniu podobnych robót budowlanych o wartości nie mniejszej niż 80 000,00 zł brutto każde. Za roboty podobne zamawiający uznaje roboty konstrukcyjno-budowlane.

2.2. Wykonawca na okres gwarancji i rękojmi wnosi w formie……………………………… zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 8 % wartości umownej brutto przedmiotu umowy.

    2.3 Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi

          doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im

           powierzone, a w szczególności:

     osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami  budowlanymi w specjalności konstrukcyjno –budowlanej, niezbędne do prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019,   poz. 1186 z późn. zm.). wpisaną na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego.

2.4. Przed złożeniem oferty Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia przedmiotu zadania

       osobiście  (pomiary powierzchni posadzek i sprawdzenie rodzaju podłoża).

 

2.5. Warunek: roboty należy wykonać do dnia 09.12.2019r.

      

2.6 Wszystkie używane urządzenia i materiały dostarczone i stosowane przez Wykonawcę muszą posiadać stosowne świadectwa i certyfikaty wymagane przepisami, dokumentacją projektową i w szczegółowych specyfikacjach technicznych.

 

 

 

  1. 3.     W zakresie wykazania warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami, Wykonawca dołącza:

 

- wykaz osób - załącznik nr 6 (wymaga się załączenia kopii uprawnień budowlanych oraz kopii dokumentów potwierdzających przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa).

- wykaz robót budowlanych, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie - załącznik nr 7.

 

Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na okres 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego i przekazania przedmiotu umowy w użytkowanie dla Użytkownika odbioru. 

 

Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:

-  Projekt  umowy – załącznik nr 2,

-  Przedmiar robót – załącznik nr 3 i 4

-  Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – załącznik nr 5.

Uwaga: Zamawiający dopuszcza roboty dodatkowe, uzupełniające i zaniechane. Warunki zamieszczone

              są w projekcie umowy.

 

 

  1. 4.   Termin realizacji zamówienia:

Rozpoczęcie: w dniu podpisania umowy 2019r.

Zakończenie: do dnia 09.12.2019r.

 

  1. Informacji dotyczących zamówienia udzieli p. Grażyna Żak,  telefon  (076) 831 39 90.
  2. Oferty należy składać do dnia 11.10.2019r. do godziny 12:00, w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie , ul. Sportowa 1, 67-200 Głogów, sekretariat - pok. nr 27 (parter)
  3. Ofertę należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie (paczce). Kopertę (paczkę) należy opisać następująco:

 

Oferta w postępowaniu, którego przedmiotem jest:

Wymiana wykładzin podłogowych na bezpieczne w pomieszczeniach dydaktycznych w budynku A i B                       w Zespole Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1 ,                                                        w ramach programu PFRON pn. „Likwidacja barier architektonicznych”.

 

Nie otwierać przed dniem: „11.10. 2019r. do godz. 12:10”.

Na kopercie (paczce) oprócz opisu j/w należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

Dopuszcza się składanie ofert drogą elektroniczną na adres: zpsw.glogow@wp.pl

 

  1. 8.   Kryterium oceny ofert – cena 80%, okres gwarancji – 20 %

Cenę należy podać w PLN uwzględniając wszystkie składniki wynikające z prawidłowego wykonania umowy.

Oferty oceniane będą pod względem kryterium cenowego – cena brutto 80% = 80 pkt,

okres gwarancji – 20 %     - 20 pkt. za 60 miesięcy,        10 pkt. za 48 miesięcy.

Kolejne oferty obliczane będą proporcjonalnie wg wzoru:

 

CN

----- x 100

CO

 

CN – cena oferty z najniższą ceną,

CO – cena oferty badanej.

 

UWAGA:                                                                                                       

 Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ostatecznej ocenie punktowej.

 

  1. 9.     Wynagrodzenie za realizację przedmiotu umowy ustalono ryczałtową.
  2. W przypadku wystąpienia pytań do zaproszenia ofertowego można je kierować mailem na adres

       zpsw.glogow@wp.pl.lub telefonicznie  z osobą do kontaktu, jak wyżej.                           

  1. Z uwagi na wartość zamówienia nie przekraczającą wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro postępowanie jest prowadzone bez stosowania przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843, z późn. zm.).
  2. Zamawiający nie oceni oferty, która nie spełni wymogów formalnych zapytania oraz nie spełni warunków dotyczących wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami wynikających z zapytania.
  3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
  4. 14.    Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

-       formularz oferty

-       aktualny wydruk z KRS lub CEIDG

-       wykaz robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi ich wykonanie,

-       wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi uprawnieniami budowlanymi oraz dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

-       kosztorys ofertowy szczegółowy,

-       oświadczenie o posiadanie ubezpieczenia od OC w kwocie nie mniejszej niż:   80 000,- zł

            wraz z kopią potwierdzającą zapłatę składki ,z okresem ubezpieczenia obejmującym okres realizacji

            umowy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 .....................................................

 

 

 

 

 

 

 

W załączeniu:

Formularz oferty – załącznik nr 1,

Projekt  umowy – załącznik nr 2,

Przedmiar robót – załącznik nr 3-4 (1 pracownia budynek B - 2-5 pracownie budynek B)

Szczegółowa Specyfikacja Techniczna – załącznik nr 5

Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia- załącznik nr 6,

Wykaz robót budowlanych – załącznik nr 7,

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 października 2019 09:21
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 402
03 października 2019 09:25 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
03 października 2019 09:25 (Marta Greber) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
03 października 2019 09:25 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [_umowa_nr_2231_wykladziny_2019.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)