Przetargi

ZAPYTANIE OFERTOWE „Posiłek w szkole i w domu”

Głogów, dnia 08.11.2024r.

 

ZPSW. DG.341.1.24

 

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

 

 

1.      Opis przedmiotu zamówienia

 

Zespół  Placówek Szkolno – Wychowawczych w Głogowie zwraca się z prośbą o złożenie oferty cenowej na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek w szkole i w domu” dotyczącego wspierania w latach 2024-2028 organów prowadzących publiczne szkoły podstawowe w zapewnieniu bezpiecznych warunków nauki, wychowania i opieki przez organizację stołówek i miejsc spożywania posiłków.

 

2.      Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do zapytania ofertowego – specyfikacja techniczna.

 

3.      Kod CPV:      39100000-3

                        39220000-0

                        39314000-6   

                        42959000-3

 

4.      Warunki realizacji przedmiotu zamówienia

 

Wykonawca zobowiązuje się:

-     zakupić sprzęt opisany  w specyfikacji technicznej,

-     zapewnić nieodpłatny transport do siedziby Zamawiającego, tj. Zespołu Placówek Szkolno - Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1,

-     wnieść sprzęt, zainstalować i uruchomić w miejscu wskazanym przez Zamawiającego

(kuchnia, stołówka szkolna),

- dostosowanie obwodu zasilania zmywarki z zabezpieczeniem, wykonanie pomiarów   (instalator przy montażu musi posiadać niezbędne uprawnienia),

- dostosowanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, montaż mebli nierdzewnych wraz z bateriami i syfonami w taki sposób aby były gotowe do użytku w dniu podpisania protokołu,

-     przeszkolić wyznaczonych pracowników Zamawiającego z obsługi urządzeń.

 

 

Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę (oferenta). Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca ustali 
z Zamawiającym telefonicznie  pod numerem telefonu: 76 831-39-90 lub poczta elektroniczną na adres: sekretariat@zpsw.glogow.pl. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę, którego kserokopię Wykonawca przedłoży razem ze złożoną ofertą.

 

Montaż sprzętu gastronomicznego oraz mebli odbywać się będzie w dni pracy Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie, tj. w dni pracujące od poniedziałku do piątku (za wyjątkiem sobót, niedziel i świąt) w godzinach od 7.00 do 15.00.

 

 

Dodatkowe czynności Wykonawcy związane z realizacją zamówienia:

 

-     czas na naprawę zmywarki do naczyń z wyparzarką w przypadku usterki lub awarii  – do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego,

-     bezpłatny przegląd okresowy w/w zmywarki w okresie udzielonej gwarancji.

 

5.      Termin wykonania:

 

rozpoczęcie: następnego dnia roboczego po wyborze najkorzystniejszej oferty,  zakończenie: do 13 dni roboczych ( nie licząc sobót, niedziel i świąt) od dnia zawarcia umowy.

6.      Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia.

Przelew w terminie do 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury.

 

7.      Gwarancja

Minimalny okres gwarancji wynosi 24 miesiące licząc od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 

 

8.      Sposób przygotowania oferty 

 

Oferta przygotowana przez Wykonawcę powinna zawierać:

a)   formularz cenowy (załącznik nr 2),

b)  zbiorcze zestawienie cenowe (załącznik nr 2a)

c)   oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 3),

d)  kserokopia protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej (załącznik nr 5).

 

9.      Miejsce oraz termin składania ofert:

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1, sekretariat do 21 listopada 2024r. do godziny 10:00.

Ofertę sporządzoną na wypełnionych załącznikach nr 2, 2a i 3 wraz z kserokopią protokołu 
z przeprowadzonej wizji lokalnej (załącznik nr 5) należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Oferta na realizację zadania w ramach modułu 3 wieloletniego rządowego programu „Posiłek
w szkole i w domu” - dla Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1.
Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

10.  Miejsce oraz termin otwarcia ofert

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie ul. Sportowa 1, gabinet dyrektora szkoły w dniu 21 listopada 2024r. o godzinie 12:00.

 

11.  Opis kryteriów jakimi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty.

 

a). cena – 70 pkt

b). okres gwarancji i rękojmi – 10 pkt

c). termin wykonania zamówienia  – 20 pkt

 

Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 70 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska70 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:

 

oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach

A = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 70 % cena oferty ocenianej

 gdzie:

 

A – liczba otrzymanych punktów

 

Kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty bezusterkowego odbioru całości przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 24 miesięcy. Za zaoferowanie tego okresu wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane wydłużenie terminu okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu 24 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.

Liczba punktów zostanie obliczona następująco:

 

Za brak wydłużenia gwarancji i rękojmi powyżej 24 miesięcy - 0 pkt

Za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o 6 miesięcy - gwarancja 30 miesiące - 5 pkt 

Za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o minimum 12 miesiące – gwarancja minimum 36 miesięcy- 10 pkt

 

Okres gwarancji liczony jest od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 

 

Kryterium  termin wykonania zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu realizacji przedmiotu zamówienia od daty zawarcia umowy w następujących przedziałach czasowych:

 

rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: do 5 dni roboczych (nie licząc sobót, niedziel i świąt) od daty zawarcia umowy – 20 pkt

rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: do 8 dni roboczych (nie licząc sobót, niedziel i świąt) od daty zawarcia umowy – 10 pkt

rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: do 13 dni roboczych (nie licząc sobót, niedziel i świąt) od daty zawarcia umowy – 0 pkt

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej.

 

 

 

12. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Sylwester Zakaszewski- tel. (76) 831-39-90, w godz. od 8.00 do 14.00 od poniedziałku do piątku.

 

Udzieleniem zamówienia będzie podpisanie z wykonawcą obustronnej umowy (załącznik nr 4) na zakup przedmiotu umowy w specyfikacji technicznej określonej w załączniku do zapytania ofertowego.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 listopada 2024 22:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 86
11 listopada 2024 22:13 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
11 listopada 2024 22:12 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [8_klauzula_informacyjna_dotyczaca_zamowien_publicznych_1.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
11 listopada 2024 22:10 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [zaacznik_nr_4.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)