Głogów, dnia 09.07.2025r.
ZPSW.DG.341.3.2025
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
Zamawiający:
ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE
67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1
Tel. (76) 831 39 90
ZAPRASZA WYKONAWCĘ:
Do złożenia oferty
na realizację zadania pn.”Wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową wraz
z oświetleniem na terenie Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy
ul. Sportowej 1”.
1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają szacunkowy przedmiar robót oraz projekt umowy, stanowiące załączniki nr 1 i załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Szacunkowy przedmiar robót określa maksymalny zakres prac, natomiast rozliczenie
z wykonawcą nastąpi na podstawie kosztorysu ryczałtowego. Wartość brutto wykonawca określa formularz ofertowy (załącznik nr 2).
Zakres prac zawiera m.in.:
- wymiana kabli elektrycznych w ziemi,
- montaż nowych słupów wraz z lampami,
- rozebranie obrzeży i płytek chodnikowych wraz z ich wywiezieniem z terenu rozbiórki,
- wykonanie obrzeży betonowych oraz ułożenie kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej.
Wykonawca zobowiązuje się:
Każdego dnia po zakończeniu prac zabezpieczyć teren budowy w sposób nie stanowiący zagrożenia dla pracowników, mieszkańców i osób przebywających na terenie ZPSW
w Głogowie.
Za wszelkie szkody wyrządzone osobom i podmiotom trzecim, powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia odpowiada wykonawca.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w całości robót wynikających z zapytania ofertowego i załączników do zapytania ofertowego, jak również wszystkich pozostałych robót lub prac, bez których nie można wykonać zamówienia, m.in. wszelkich robót przygotowawczych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.
Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę (oferenta). Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca ustali
z Zamawiającym telefonicznie pod numerem telefonu: 76 831-39-90 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zpsw.glogow.pl. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę (oferenta), którego kserokopię Wykonawca przedłoży razem ze złożoną ofertą.
2. Kod CPV: 45233222-1
45316100-6
3. Gwarancja i rękojmia.
Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres od 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.
4. Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Przelew w terminie do 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wprowadza się następujące zasady dotyczące płatności wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy z tytułu realizacji umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, szczegółowo opisane w projekcie umowy (załącznik nr 4).
5. Termin realizacji zamówienia:
rozpoczęcie: następnego dnia roboczego po wyborze najkorzystniejszej oferty,
zakończenie: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.
6. Warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:
a) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował,
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych (remoncie, modernizacji, itp), które swoim zakresem prac obejmują roboty związane z wymianą lub położeniem chodnika, o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto i wykonał robotę należycie,
w szczególności zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.
b) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 100 000,00 zł w postaci opłaconej polisy lub inny dokument.
7. Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:
a) formularz oferty – załącznik nr 2 do zapytania ofertowego,
b). wykaz minimum 2 robót budowlanych wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje, protokół odbioru bez uwag lub równoważny dokument.
c) kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
d) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 do zapytania ofertowego,
e) kosztorys wykonany metodą szczegółową zgodny z szacunkowym przedmiarem robót.
8. Podwykonawcy.
Wykonawca może zrealizować roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia korzystając z pomocy podwykonawców.
Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych, uzupełniających i zaniechanych.
9. Wskazanie osoby uprawnionej w celu dokonania wizji lokalnej.
Ada Podgórska, Sylwester Zakaszewski - tel. (76) 831-39-90, w godz. od 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku.
10. Sposób przygotowania oferty
Oferta przygotowana przez Wykonawcę powinna zawierać:
a) formularz ofertowy (załącznik nr 2),
b) oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 3),
c) kserokopia protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej
d) wymienione dokumenty w pkt. 7
11. Miejsce oraz termin składania ofert:
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1, sekretariat do 25 lipca 2025r. do godziny 10:00.
Ofertę sporządzoną na wypełnionych załącznikach nr 1 i 2 wraz z kserokopią protokołu
z przeprowadzonej wizji lokalnej należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Oferta na realizację zadania pn.”Wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową wraz z oświetleniem na terenie Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1”.Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.
12. Miejsce oraz termin otwarcia ofert
Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie ul. Sportowa 1, sekretariat dyrektora szkoły w dniu 25 lipca 2025r. o godzinie 12:00.
13. Opis kryteriów jakimi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty.
a). cena – 70 pkt
b). okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt
c). termin wykonania zamówienia – 10 pkt
Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 70 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 70 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:
oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach
A = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 70 % cena oferty ocenianej
gdzie:
A – liczba otrzymanych punktów
Kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty bezusterkowego odbioru całości przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. Za zaoferowanie tego okresu wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane wydłużenie terminu okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.
Liczba punktów zostanie obliczona następująco:
· za brak wydłużenia gwarancji i rękojmi powyżej 3 lat - 0 pkt
· za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o rok - 5 pkt
· za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o 2 lata -10 pkt
· za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o 3 lata i więcej- 20 pkt
Okres gwarancji liczony jest od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia.
Kryterium termin wykonania zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu realizacji przedmiotu zamówienia od daty zawarcia umowy w następujących przedziałach czasowych:
rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy – 10 pkt
rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: powyżej 15 dni do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy – 0 pkt
Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
14. Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami.
Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Ada Podgórska, Sylwester Zakaszewski- tel. (76) 831-39-90, w godz. od 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku.
Udzieleniem zamówienia będzie podpisanie z wykonawcą obustronnej umowy (załącznik nr 4) na wykonanie przedmiotu umowy na podstawie technicznej określonej w załączniku do zapytania ofertowego.
09.07.2025r
………….……………………………………………
Zatwierdzam
Dyrektor ZPSW w Głogowie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie