Przetargi

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT NA WYMIANĘ PŁYT CHODNIKOWYCH I OŚWIETLENIA

Głogów, dnia 09.07.2025r.

 

ZPSW.DG.341.3.2025

 

 

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

Zamawiający:

ZESPÓŁ PLACÓWEK SZKOLNO-WYCHOWAWCZYCH W GŁOGOWIE

67-200 GŁOGÓW, UL. SPORTOWA 1

Tel. (76) 831 39 90

 

ZAPRASZA WYKONAWCĘ:

Do złożenia oferty

 

na realizację zadania pn.”Wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową wraz
z oświetleniem na terenie Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy
ul. Sportowej 1”.

 

1.    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

 

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają szacunkowy przedmiar robót oraz projekt umowy, stanowiące załączniki nr 1 i załącznik nr 4 do zapytania ofertowego. Szacunkowy przedmiar robót określa maksymalny zakres prac, natomiast rozliczenie
z wykonawcą nastąpi na podstawie kosztorysu ryczałtowego. Wartość brutto wykonawca określa formularz ofertowy (załącznik nr 2).

 

Zakres prac zawiera m.in.: 

wymiana kabli elektrycznych w ziemi,

- montaż nowych słupów wraz z lampami,

- rozebranie obrzeży i płytek chodnikowych wraz z ich wywiezieniem z terenu rozbiórki,

- wykonanie obrzeży betonowych oraz ułożenie kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej.

 

Wykonawca zobowiązuje się:

Każdego dnia po zakończeniu prac zabezpieczyć teren budowy  w sposób nie stanowiący zagrożenia dla pracowników, mieszkańców i osób przebywających na terenie ZPSW
w Głogowie
.

 

Za wszelkie szkody wyrządzone osobom i podmiotom trzecim, powstałe w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia odpowiada wykonawca.

 

 

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w całości robót wynikających z zapytania ofertowego  i załączników do zapytania ofertowego, jak również wszystkich pozostałych robót lub prac, bez których nie można wykonać zamówienia, m.in. wszelkich robót przygotowawczych i innych czynności niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia.

 

Przed złożeniem oferty Zamawiający wymaga przeprowadzenia wizji lokalnej przez wykonawcę (oferenta). Termin przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawca ustali 
z Zamawiającym telefonicznie pod numerem telefonu: 76 831-39-90 lub pocztą elektroniczną na adres: sekretariat@zpsw.glogow.pl. Z przeprowadzonej wizji lokalnej zostanie sporządzony protokół, podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę (oferenta), którego kserokopię Wykonawca przedłoży razem ze złożoną ofertą.

 

2.         Kod CPV:           45233222-1

                        45316100-6

 

3.        Gwarancja i rękojmia.

Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres od 3 lat licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy.

 

4.        Płatność za wykonanie przedmiotu zamówienia.

 

Przelew w terminie do 30 dni od daty wystawienia prawidłowej faktury. Jednocześnie Zamawiający informuje, że wprowadza się następujące zasady dotyczące płatności wynagrodzenia należnego dla Wykonawcy z tytułu realizacji umowy z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności, szczegółowo opisane w projekcie umowy (załącznik nr 4).

 

5.    Termin realizacji zamówienia:

 

rozpoczęcie: następnego dnia roboczego po wyborze najkorzystniejszej oferty, 

zakończenie: do 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

6.                  Warunki udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:

a)                 posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do realizacji przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uzna  warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że zrealizował, 
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia polegające na wykonaniu robót budowlanych (remoncie, modernizacji, itp), które swoim zakresem prac obejmują roboty związane z wymianą lub  położeniem chodnika,  o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych brutto i wykonał robotę należycie,
w szczególności zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

b)                 znajdują się w sytuacji  ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże że: posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej przedmiot zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż  100 000,00 zł w postaci opłaconej polisy lub inny dokument.

 

7.                       Na potwierdzenie spełniania powyższych warunków do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

a) formularz oferty – załącznik nr 2  do zapytania ofertowego, 

b). wykaz minimum 2 robót budowlanych wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, np. referencje, protokół odbioru bez uwag lub równoważny dokument.

c) kserokopię opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

d) oświadczenie o spełnianiu warunków  udziału w postępowaniu –załącznik nr 3 do zapytania   ofertowego,

e) kosztorys wykonany metodą szczegółową zgodny z szacunkowym przedmiarem robót.

8.    Podwykonawcy.

 

 Wykonawca może zrealizować roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia korzystając  z pomocy podwykonawców.

 Zamawiający żąda  wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

 Pozostałe wymagania dotyczące podwykonawstwa zostały określone w projekcie umowy. 

Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza robót dodatkowych, uzupełniających i zaniechanych.

 

9.    Wskazanie osoby uprawnionej w celu dokonania wizji lokalnej

Ada Podgórska, Sylwester Zakaszewski - tel. (76) 831-39-90, w godz. od 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku.

10.     Sposób przygotowania oferty 

 

Oferta przygotowana przez Wykonawcę powinna zawierać:

a)   formularz ofertowy (załącznik nr 2),

b)  oświadczenie o spełnianiu warunków (załącznik nr 3),

c)   kserokopia protokołu z przeprowadzonej wizji lokalnej

d)  wymienione dokumenty w pkt. 7

 

11.     Miejsce oraz termin składania ofert:

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie, ul. Sportowa 1, sekretariat do 25 lipca 2025r. do godziny 10:00.

Ofertę sporządzoną na wypełnionych załącznikach nr 1 i 2 wraz z kserokopią protokołu 
z przeprowadzonej wizji lokalnej należy złożyć w nieprzezroczystej, zabezpieczonej przed otwarciem kopercie. Kopertę należy opisać następująco: Oferta na realizację zadania pn.”Wymiana płyt chodnikowych na kostkę brukową wraz z oświetleniem na terenie Zespołu Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie przy ul. Sportowej 1”.Na kopercie oprócz opisu jw. należy umieścić nazwę i adres Wykonawcy.

 

12.     Miejsce oraz termin otwarcia ofert

Zespół Placówek Szkolno-Wychowawczych w Głogowie ul. Sportowa 1, sekretariat dyrektora szkoły w dniu 25 lipca 2025r. o godzinie 12:00.

 

13.     Opis kryteriów jakimi będzie się kierował Zamawiający przy wyborze oferty.

 

a). cena – 70 pkt

b). okres gwarancji i rękojmi – 20 pkt

c). termin wykonania zamówienia  – 10 pkt

 

Kryterium cena zostanie ocenione w skali punktowej do 70 pkt. Oferta z najtańszą ceną uzyska 70 pkt, pozostałe oferty proporcjonalnie mniej punktów. Punkty zostaną wyliczone według następującego wzoru:

 

oferta z najniższą ceną przedstawiona w ofertach

A = -------------------------------------------------------------------- x 100 x 70 % cena oferty ocenianej

 gdzie:

 

A – liczba otrzymanych punktów

 

Kryterium okres gwarancji i rękojmi będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia, liczony od daty bezusterkowego odbioru całości przedmiotu umowy przez Zamawiającego. Wymagany okres gwarancji i rękojmi wynosi 36 miesięcy. Za zaoferowanie tego okresu wykonawca otrzyma 0 punktów w tym kryterium. Wykonawca będzie premiowany za zaoferowane wydłużenie terminu okresu gwarancji i rękojmi ponad wymagany w niniejszym zamówieniu 36 miesięczny okres gwarancji i rękojmi.

Liczba punktów zostanie obliczona następująco:

 

·         za brak wydłużenia gwarancji i rękojmi powyżej 3 lat - 0 pkt

·         za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o rok - 5 pkt 

·         za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o 2 lata -10 pkt

·         za zaoferowanie wydłużonej gwarancji i rękojmi o 3 lata i więcej- 20 pkt

 

Okres gwarancji liczony jest od bezusterkowego odbioru przedmiotu zamówienia. 

 

Kryterium  termin wykonania zamówienia będzie rozpatrywane na podstawie zaoferowanego przez wykonawcę okresu realizacji przedmiotu zamówienia od daty zawarcia umowy w następujących przedziałach czasowych:

 

rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: do 15 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy – 10 pkt

rozpoczęcie: z datą zawarcia umowy, zakończenie: powyżej 15 dni do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy – 0 pkt

Niniejsze zamówienie zostanie udzielone temu Wykonawcy, którego oferta uzyska najwyższą liczbę punktów w ocenie punktowej.

 

 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.

 

 

 

14.      Wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z Wykonawcami

 

Osobą upoważnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami jest Ada Podgórska, Sylwester Zakaszewski- tel. (76) 831-39-90, w godz. od 9.00 do 13.00 od poniedziałku do piątku.

 

Udzieleniem zamówienia będzie podpisanie z wykonawcą obustronnej umowy (załącznik nr 4) na wykonanie przedmiotu umowy na podstawie  technicznej określonej w załączniku do zapytania ofertowego.

 

 

 

 

 

 

09.07.2025r

 ………….……………………………………………

 Zatwierdzam

                                                                                                                                                                                                                                                 

Dyrektor ZPSW w Głogowie

Zdjęcia

zdjęcie

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 10 lipca 2025 12:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Marta Greber
Ilość wyświetleń: 63
10 lipca 2025 12:07 (Marta Greber) - Opublikowanie dokumentu.
10 lipca 2025 12:06 (Marta Greber) - Dodanie zdjęcia [obraz1.jpeg] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)
10 lipca 2025 12:05 (Marta Greber) - Dodanie załącznika [klauzulainformacyjna.pdf] do dokumentu. (Dokument nieopublikowany)